Ioannes Tekton : in fontibus novem linguarum collectis
 
sancti Thomae Aquinatis
SUMMA THEOLOGIAE, prima pars
 
quaestio 108
de ordinatione angelorum
secundum hierarchias et ordines
 
conexus * index * domum * emaille?!
vide etiam conexum: quaestiones de "angelis"
 
qu 108 ar
 
   
Quaestio L:      De substantia angelorum absolute. 
Quaestio LI:     De comparatione angelorum ad corpora. 
Quaestio LII:    De comparatione angelorum ad loca. 
Quaestio LIII:   De motu locali angelorum. 
Quaestio LIV:   De cognitione angelorum. 
Quaestio LV:    De medio cognitionis angelicae. 
Quaestio LVI:   De cognitione angelorum 
                                        ex parte rerum immaterialium. 
Quaestio LVII:  De angelorum cognitione 
                                        respectu rerum materialium. 
Quaestio LVIII: De modo cognitionis angelicae. 
Quaestio LIX:    De voluntate angelorum. 
Quaestio LX:     De amore seu dilectione angelorum. 
Quaestio LXI:    De productione angelorum 
                                       in esse naturae. 
Quaestio LXII:   De perfectione angelorum 
                                       in esse gratiae et gloriae. 
Quaestio LXIII:  De angelorum malitia 
                                       quoad culpam. 
Quaestio LXIV:  De poena daemonum. 
50. FRAGE: Vom Wesen der Engel überhaupt 
51. FRAGE: Das Verhältnis der Engel zu den Körpern 
52.  FRAGE: Vom Verhältnis der Engel zum Ort 
53.  FRAGE: Von der Ortsbewegung der Engel 
54.  FRAGE: Von der Erkenntnis der Engel 
55.  FRAGE: Von dem Erkenntnismittel der Engel 
56.  FRAGE: Über die Erkenntnis der Engel 
im Bereich der unstofflichen Dinge 
57.  FRAGE: Von der Erkenntnis der Engel 
hinsichtlich der stofflichen Dinge 
58.  FRAGE: Von der Weise des Erkennens der Engel 
59.  FRAGE: Vom Willen der Engel 
60.  FRAGE: Von der Liebe oder Zuneigung der Engel 
61.  FRAGE: Von der Hervorbringung der Engel 
zum Sein der Natur 
62.  FRAGE: Von der Vollendung der Engel 
im Sein der Gnade und Herrlichkeit 
63.  FRAGE: Von der Schlechtheit der Engel 
in bezug auf ihre Schuld 
64.  FRAGE: Von der Strafe der bösen Geister 
 Quaestio LXV:   De opere creationis 
                                creaturae corporalis. 
 
 
65. FRAGE, Artikel 3: Sind die Körperdinge 
unter Vermittlung der Engel hervorgebracht? 
65. FRAGE, Artikel  4: Sind die Wesensformen der Körper 
von den Engeln? 
 
vgl. das Kuppelmosaik im
Baptisterium von Florenz
mit den neun Engel-Chören nach Dionysius Areopagita:
 
angeli (angeloi)
principatus (archai)        arcangeli (archangeloi)
virtutes (dynameis)           potestates (exousiai)
troni (thronoi)            dominationes (kyriotetes)
sechsflügelige  Seraphim (rot)
und sechsflügelige  Cherubim (blau)
mit dem  Logos zwischen ihnen
 
gemäß Paulus, Epheserbrief 1,21, wo (schon in der Reihenfolge des Dionysios)
die ungewöhnlicheren Namen der archai, exousiai, dynameis und kyriotetes Erwähnung finden
(dort ohne die "bekannteren" Namen der alttestamentlichen
Engel und Erzengel, Cherubim und Seraphim):
 
"... egeiras auton ek nekrôn
... suscitans illum a mortuis
... erweckend ihn von den Toten
.
kai kathisas en dexiai autou en tois epouraniois
et constituens ad dexteram suam in caelestibus
und setzend zu seiner Rechten in den Himmeln
.
huperanô pasês ARCHÊS
supra omnem PRINCIPATUM
über jede archê
.
kai EXOUSIAS kai DUNAMEÔS kai KURIOTÊTOS ...
et POTESTATEM et VIRTUTEM et DOMINATIONEM ...
und exousia und dynamis und kyriotes ..."
 
maurische Architektur in Andalusien : Moschee in Cordoba : Alhambra in Granada
 
Kuppel im Saal der zwei Schwestern.....Achtstern-Mosaik..........
Kuppel im Saal der zwei Schwestern * Fayencen-Mosaikenwände
mit geometrisierenden Flechtbändern
 
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